уторак, 17. новембар 2015.

Duple plate- nastavak

Krajem oktobra sam na ovom blogu objavio priču o tome kako odredjen broj radnika Centra Zaštiti me najamnje godinu dana, za taj period postoje mjesečni obračuni plata iz Poreske uprave, dobijaju uvećane plate a razliku u plati vraćaju računovodstvu firme bez ikakvog dokaza da su novac vratili.
Nekoliko dana nakon toga ista priča objavljena je na BN televiziji. Takodje sam objavio i dopise pojedinih radnika upućene ministarstvu prosvjete u kojima su ministra detaljno upoznali o narečenim aktivnostima u ovoj javnoj ustanovi. Iako ministar Dane Malešević tvrdi da nije upoznat. 

Pitanje mu je, zvanično, u Narodnoj skupštini postavio poslanik Davor Šešić.
U medjuvremenu su se pojavili radnici koji žele da svjedoče o aktivnostima oko duplih uplata u Centru zaštiti me.

U medjuvremenu je zasijedao i Sindikat ove ustanove. Na toj sjednici kojoj je dijelom prisustvovao i direktor Zorica Kuzmanović Vasilić raspravljana je „Informacija o dogadjanjima u Centru objavljenim na BN televiziji 30.10.2015 godine.“

Zanimljivo je to da je na sjednici Sindikata direktorica ove ustanove rekla da je neko optužuje i da će ona tužiti za klevetu. Na istoj sjednici dva radnika su potvrdila da se nalaze na spisku kojima je uplaćivana uvećana plata bez njihove saglasnosti i da su uvećani iznos morali vratiti u računovodstvo.
Prema zaključku sindikata vidljivo je da Centar Zaštiti me kontroliše inspekcija.


Ni iz Centra Zaštiti me ni iz Ministarstva prosvjete nisu odgovorili na poslata pitanja u vezi sa duplim platama i nestanku novca iz budžeta.